OutreachSuriname.reismee.nl

Worshops en laatste optredens in Saint Laurant

Zaterdag mocht een workshop geven aan de dames en tieners aldaar...helaas weer geen mannen die het aandurfden.

De tijd was kort maar het was een gezegende workshop...Enige theorie en mede door het tijdgebrek een aangepast programma,dus enige basistechnieken met de vlaggen en de doeken.

Daarna koppeltjes gevormd en mochten ze voor elkaar dansen....inhet begin ging het heel stroef en had men moeite om te ontvangen. Een oudere dame vroeg aanmij of ik voor haar mocht dansen en dathebikgedaan..ze kon amper lopen en moest op een stoel zitten.

Ik mocht on eagles wings voor haar dansen en tijdens de dans kwam ze uit te stoel en ging dansen en dansen. Dit was echt zo onverwachts en gezegend...ze strekte haar armen omhoog en prees God en ze bleef maar door gaan. Iederen was verbaasd en begon te juichen. Echt een wonder .

Aangemoedigd door hetgeen hier gebeurde gingen ze weer voor elkaar dansen en de H.G bewoog door de kerk heen en er gebeurde veel, teveel om te benoemen.

Aan het eind van de workshop kozen we 6 tieners waar we een choreo mee zouden doen voor de zondagochtend dienst op het nummer Creation Calls. Na de uitleg van de tekst hebben we geoefend en op zondag hebben we hem uitgevoerd.

Voor een eerste keer deden ze het heel goed en de gemeente reageerde heel positief op de meiden, gevolgd door de preek en we sloten af met het nummer God is Here.

Dit was ons laatste optreden in Frans Guyana en de rest van de dag was het opruimen en evalueren en de spullen inppakken want maandag weer terug naar Paramaribo om ons voor te bereiden voor hetaankomend weekend en de was te doen natuurlijk.

Vrijdag hebben we een open luchtdienst, zaterdag een mannen en vrouwendag en zondag de reguliere dienst...

zal proberen elke dag een filmpje erop te zetten...uploaden van 1 filmpje duurt ongeveer 2 uur

Dank voor al jullie reacties..ze zijn een steun voor me

Adamo

Robin

Hey Adamo,
Fantastisch om te lezen hoe de heilige geest door je heen werkt!! de dagen vliegen vast voorbij! Mis je ank al erg?? Veel zegen, ga nu even je filmpje kijken.
Groet ro

irene

Hey Adamo,

Het ziet er gaaf uit allemaal. Bijzonder ook, wat je allemaal meemaakt volgens mij. We denken aan je en bidden voor jou maar ook voor ankie.

Groetjes Irene

Marrit

woooh! echt supper tof!
wat een mooie en bijzondere verhalen!

groetjes,
Marrit

anny_vos@hotmail.com

Hi Adamo wat maak jij geweldige dingen mee.Investering voor het leven.
Ook sterkte hoor als het soms best pittig is.We blijven voor je bidden.liefs gerrit en anny