OutreachSuriname.reismee.nl

Berg en Dal

We zijn nu in het river resort Berg en Dal , op ongeveer 2 uur rijden van Paramaribo.

Berg en Dal was vroeger een plantage en ligt aan de Suriname rivier. We zijn nu echt in het tropische regenwoud, en dat is goed te merken aan de hoge luchtvochtigheid. Alles voelt klam aan en verkoeling zoeken in de rivier is geen aanrader, als je gevoelig bent voor slangen en piranha's.

Slapen doen we in mooie boomhutten gebouwd op palen tussen de boomtoppen . Onze hut heeft een soort balkon en als we daar zitten kijken we tegen de boomtoppen aan. Jammergenoeg zijn de dieren niet te zien... ze zijn er echter wel... het is er een kakafonie van allerlei dierengeluiden.

vol goede moed boekten we voor de volgende dag een spectaculaire kayak tocht en een jungle trail. Vroeg uit de veren dus maar .....het jungle pad was afgesloten en de kayaktocht ging niet door omdat er te weinig animo voor was.... Dat zat even allemaal tegen maar we genieten wel van de omgeving, (zie de fotos van berg en dal)

Ook zaterdag komt steeds dichterbij,,,ik verwacht de rest van de outreach groep op vrijdag en dan zaterdagochtend de vuurdoop (wel die van de H.G.) bij het openen van de vrouwenconferentie.

Morgen weer terug naar het ECO Resort in Paramaribo.

In ieder geval is het heel leuk om jullie reactiess en bemoedigingen te lezen

Majoline

Klinkt goed!! Jammer van de activiteiten, maar jullie hebben vast ook nog genoeg boeken mee.. Goed om te lezen dat jullie daar nu zo goed op jullie plek zitten! Veel zegen voor komend weekend!

Jonne

Jammer van de activiteiten, maar ik lees dat jullie het prima naar je zin hebben. Heel veel succes met je vuurdoop!

Aisa

Hai Adamo, hoe lang ben je in Suriname?