OutreachSuriname.reismee.nl

Youth Explosion in het congrescentrum

De zaterdag avond zou een byzonder avond worden.

De vrijdagavond was het al maar nu al helemaal omdat pal tegenover ons een Hindoe festival zou worden gehouden. Zij hadden groots uitgepak, echt heel groots.

Toen ik kwam aanlopen vroegen ze al of ik bij hun kwam optreden omdat ik in mijn danspak liep met mijn vlaggen. Helaas moets ik antwoorden, ik ga vanavond dansen voor de levende God en liep door.

Wat een avond werd dit...De jongeren knalden er gelijk helemaal in...geen voorbereiding of opwarming..gelijk gaan voor God in dans en zang, De avond werd geopend door het tabernakel dansgroep en de sfeer was gezet.

Alles wat we konden doen was genieten en zien hoe we de hemel bestormden de deuren open werden gezet en de HG waaide met een enthousiasme door de zaal of het een lieve lust was,,,en het mooiste was,,,bij de inganf dromden steeds meer mensen van het andere festival om te kijken wat er bij ons gebeurde..echt honderden kwamen kijken, sommige even, andere langer..Ze kwamen dan wel de zaal niet in maar gezien hebben ze het wel.

Wat een avond, wat een feest, wat een ervaring,,,,,en die avond zou ik nog optreden ook, als sluitstuk..begeleid door de band...zonder te oefenen, een uitdaging op zich..Maar de HG had de regie en we deden het nummer van Isaac Houghten Hosanna in the Highest,

De perfecte afsluiting van de avond .....Halleluja

Amen

Adamo

Reacties

Reacties

Ro & Majo

Fantastisch om te lezen wat je allemaal meemaakt en doorgeeft! Vanuit Groningen even een knuffel ter bemoediging!

Fred Lachman

Ja. ja, en het FEEST GAAT DOOR!! 12 november in NIS!!
br. Bally Brashuis heeft nog een apotheose in petto!! Be there!! Shout to the Lord and keep on praying en singing, so the Lord can take His place om His throne!
Broeders en zusters, jongelui, kerkleiders van Suriname!! De missie is helder: Matth 28, Marcus 16, Johannes 20, Hand. 1!!! Reach out!! Maak samen een strategie en voer die samen uit zolang het kan!! Breng het veld "Paramaribo, Regio en hele land in kaart! Maken een gezamenlijke aanvalsplan en go to the enemy camp and take back what he stole from the Lord!! Shaloom!! Fred Lachman(Nederland)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!