OutreachSuriname.reismee.nl

Tabernakel of Faith en Gods Bazuin

Moderne kerk, mega podium...veelzijdige kerk...gekoppeld aan Jan Zijlstra van de levende gemeente.

Kwam ook Steun Strortebeke en zijn vrouw tegen die dienen in de Hoop (Die was overweldigt wat hij zag, met tranen in zijn ogen nam hij de dansen in zich op)

Maar wederom een gezegende dienst,,,,God is here hier gebracht in de dans en die was met recht zwaar, de lucht op het podium was zo droog dat we op een gegeven moment beide naar asem snakte..vooral omdat we veel bewogen op dat inmense podium.

Daarna gelijk Letitia ondersteunend in een dans op haar nummer...maar door deze dubbele uitvoering was het helemaal compleet..Na de dienst kreeg ik te horen dat er veel was gebeurd bij de aanwezige mannen..

Men kon niet bevatten dat een man en zo sterk kon dansen en ook teder en fijngevoelig kon zijn.

De voorganger gaat hierop verder in de komende maanden want waar ik ook kom, allemaal vinden ze dat mannen nu eindelijk eens hun plek moeten gaan innemen in de lofprijs een aanbidding en zekers in de dans. Ik mocht vandaag die muren slechten,,wat een eer dat God dat mij liet doen.

God doet echt geweldige dingen hier in de kerken die we mogen dienen,

Vanavond nog naar Gods Bazuin en dan a.s. vrijdag naar de LOGOS gemeente en zondag de Bribi gemeente weer en dan wordt het echt tijd om naar huis te gaan

In Gods Bazuin was er een kleine groep aanwezig , oorzaak een geweldig noodweer wat was losgebarsten en de bliksen ook in de kerk sloeg..Gelukkig deed de bliksemafleider wat die moest doen de kap dreunde behoorlijk an en er ging een electrische siddering door het gebouw heen, de straten liepen onder water en dat bleef maar door gaan...Was een rustige afsluiting van bewogen dagen....

Adamo

Reacties

Reacties

Elise Duinker

Wow geweldig Adamo wat jij daar mee maakt!
Elke keer als ik je verhalen lees, merk ik de grootheid van God erin! Wel bijzonder!
Gods zegen deze week en je bent een kanjer!
Liefs Elise

Lia

Jaha Adamo, daar ligt jou kracht> Grote sterke man die zich klein durft te maken voor onze Grote God. Dat ontroert mij ook steeds weer.Een favourite tekst is voor mij dan ook: Get on your knees.....and fight like a man.

See you soon. Liefs Lia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!