OutreachSuriname.reismee.nl

De laatste week

Nu is het het aftellen...de laatste dagen...

Vanavond uit eten met Michael en RInia...een Roti restaurant

Morgenmiddag met Lucien een middag weg, heerlijk relaxen en van zijn zelfgemaakte gemberbier genieten.

Vrijdagavond dan de Logos gemeente

In ieder geval zal de vrijdagnacht de laatste nacht zijn in mijn eigen kleine saunaatje...

Zaterdagochtend naar Virgil en Sue Ann, voor de verjaardag en Sue Ann en ik zal daar blijven logeren tot en met dinsdag waarna hun me naar het vliegveld brengen.

Zondagochtend nog eenmaal de Bribi en Natassa en familie ontmoeten

En Woensdag weer TTTHHHUUUIIISSSSSS.

Zo terugkijkend is er veel gebeurt..ik heb veel mogen brengen en veel mogen ontvangen.

Was zelfs verbaast dat ik de de krant De Ware Tijd stond met een foto.

Maar naar huis gaan is het mooiste van allen...

Countdown has started

Adamo

Reacties

Reacties

anny vos

Hoi Adamo,wat een bijzondere tijd hè?nog een paar heerlijke dagen gewenst en dan naar je Ankie,je veilige thuishaven.Je hebt mogen zaaien en uitdelen,de Heer zal zeker wasdom geven.lieve groeten van Gerrit en Anny en alvast een heel goede terugreis.

yvonne

Hey broer een hele fijne reis terug en groeten aan Broeder maichel en zr Rinia

Sue-Ann

Lieve broer, ten overvloede mag ik zeggen dat je een grote zegen voor Virgil en ik ben geweest. ik kan het het nog niet allemaal beschrijven wat je voor ons hebt betekend. Je hebt in ons hart een bijzondere plek. God zegene je!!!!!!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!