OutreachSuriname.reismee.nl

Dolphin Spotten

De ochtend stond in het teken van het vindenvan de juiste bamboestokken om mijn vlaggen wer samen te stellenen eindelijk vonden we via een taxi chauffeur een winkel waar ze deze hadden liggen..Juist op tijd wantmorgen zou de aftrap zijn om 2 dansen te mogen brengen bij de Gemeente Ik Ben...Met als thema herstel.

Ikkon nu mijn 4 vlaggen gereed maken en zal volgende week de rest van de stokken gaan halen.

In de namiddagzijn we op pad gegaan om dolfijne te spotten bij de monding van de suriname rivier en de corawijne rivier.

We stapten in een boot die gereed lag en later bleek dat we in de verkeerde boot zaten en we nabij Fort Nieuw Amsterdam midden op de rivier moesten overstappen naar onze boot. Best wel een leuke ervaring.

Het was een geweldig om te zien hoe deze langszij de boot kwamen en zich goed lieten zien.

Na een 45 minuten genoten te hebben van de dolfijnen zijn we doorgevaren naar de plantage Johanna Margeritha waar we een konden genieten van een versnapering en een kleine wandeling op deze plantage.

later op de vond kreeg ik een belletje dat de Maranatha groep ook goed was aangekomen

Op naar morgen zou ik zeggen..

Groeten aan allen

Adamo en Ank

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!