OutreachSuriname.reismee.nl

De opening van de vrouwenconferentie

Vandaag was de dag,

ik zou ni voor het eerst gaan dienen in Paramaribo..

Het geheel begon om 10 uur en ik moet zeggen, het was best wel spannend om het te mogen doen. Als eerste het gebouw goed bekeken of de ruimte wel hoog en breed genoeg was en het paste ook maar net..Al zat er een plafondventilator behoorlijk in de weg.

De dienst werd geopend met lopfrpijs zonder ookmaar enig muziekinstrument en het was echt heerlijk om dit zo mee te mogen maken, wat een passie en overgave van de zangeressen.

En dat een heel uur lang...geweldig om te voelen hoe God dan aanwezig is.

Zr. Rinia opende de dienst met een welkomswoord en het voorstellen wie we zijn en waarom ik er was.

Hierna deden we onze openingsdans God is Here...en het voelde goed en het ging heerlijk lichtvoetig. De reacties van de Gemeente was heel positief en het was echt het juiste nummer om mee te openen. God was echt aanwezig en de H.G was voelbaar in de Gemeente.

Hierna mocht ik mijn getuigenis geven over mijn bekering en mijn genezing van mijn halfzijdige verlamming en kon zo verder borduren op het thema herstel.

Er waren 2 prachtige wandkleden aanwezig, welke te zien zijn in de fotoserie, over de pottenbakker...Dat God herstel kan brengen, als men het toelaat dat Hij je opnieuw mag vormen en genezen.

Hierna mocht ik het nummer I can only Imagine brengen, een lied dat gaat over hoe het zou zijn als Hij voor je zou staan, en dat het zo byzonder is hoe groot en divers en liefdevol Hij is. Hoe zou het zijn als Hij nu zo voor je zou staan en wat zou je doen..

na de dans was er zoveel gebeurt in de Gemeente....de tranen vloeiden en dit werd door Zr,Rinia zo goed opgepakt en men begin het lied To the river te zingen en de mensen kwamen massal naar voeren om aan de rivier te mogen gaan zitten met hun lasten, zonden, pijnen en al wat er meer was...

De mensen gingen echt zitten en knielen en men zag dat God aan het werk was in deze mensen...wat een zegening en liefde stroomde er door deze mensen heen.

Dit ging door en door en voor denk 45 minuten lang werd het lied gezongen en de mensen werden aangeraakt, keer op keer.

Na dit, ging Zr. Rinia spreken en washet tijd voor mij om weer weg te gaan, ik was er deze keer voor een ondersteuning van de opening en ging weer terug naar het hotel.

Maar het was absoluut een bijzondere ervaring

Word vervolgd natuurlijk

Adamo

Reacties

Reacties

Virginia

Geweldig,

ik wist trouwens niet dat de HERE je genezen heeft van een hemiplegie. :* God is zo goed.

Mooie getuigenis; het bedienen.
Godszegen en kracht toegewenst tijdens deze mooie reis.

Bianca

Ik kan mij hier zeker wel iets bij voorstellen.
Wat een zegen om Gods kracht en liefde zo te mogen doorgeven!

Ga zo door.

Majoline&Robin

Erg goed en mooi om te lezen! Fantastisch begin van de komende weken!

Sebas

Wauw echt super! mooi om te lezen! Dat de Heer nog veel meer mag doen ad!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!