OutreachSuriname.reismee.nl

Het echte begin van de Outreach

Vandaag is de dag dat Ank, haar zussie en zwager huiswaarts gaan en vooer mij de Outreach gaat beginnen.

De Maranatha groep is in Nickerie en ik ga naar Lelydorp naar Natassa om dan al salles lukt naar de jeugdgevangenis te gaan samen met haar, om daar van de Heer te vertellen en een dienst te houden. Deze jongens zijn allemaal tieners en hoemooi zou het zijn als we ze allemaal zouden kunnen bereiken.

Zondag staat in de planning dat ik een dans tesamen met haar oudste dochter ga opvoeren en we bidden ervoor.

Ik zal proberen een ieder op de hoogte te houden maar helaas is mijn laptop overleden en moet ik dan iedere keer een inernetcafe gaan opzoeken..Een kleine tegenslag maar niet onoverkomelijk.

Mijn gebed is dan ook dat God ook hierin voorziet

En een ider bedankt alvast voor hun reacties over de afgelopen weken...nu komen de 5 weken voor God

Adamo

Reacties

Reacties

jonne

Het echte werk begint nu dus... Moge je veel steun vinden bij de Heer en geniet er van!

cassandra

Hoi lieve papa
ik heb vol bewonderring alles gelezen en bekeken
wat mooi allemaal.........
Dikke zoen kus en knuf hou van je en mis je
xxxxxxxxxxxxxxxxx

ikke

succes weet bijna 100% zeker dat het je gaat lukken je hebt het al eerder bewezen

Elise Duinker

Hey Adamo, wat geweldig om jullie verhalen te lezen, erg bijzonder! God gaat met je mee op de Outreach en Hij wijst je de weg. Ook zal Hij je mond zalven en de Heilige Geest zal je leiden in het spreken en dansen!
Geniet ervan!
Morgen is Ank jarig, gefeliciteerd alvast!
Liefs Elise

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!