OutreachSuriname.reismee.nl

Op weg naar Lelydorp en huiswaarts

Wat een dag, vol gemengde gevoelens.

Ank, haar zus en zwager gaan huiswaarts en ik blijf nog 5 weken...Onze wegen scheiden zich bij het hotel..Hun gaan naar het vliegveld en ik naar mijn nieuwe logeeradres voor de komende 5 weken en later op de dag naar lelydorp om me bij Natassa en haar gezin te vervoegen.

Op mijn logeeradres zie ik het KLM toestel overvliegen op weg naar Amsterdam, echt heel apart om dat mee te maken.

Rond half 9 werd ik opgehaald door Lando, de man van Natassa en wat blijkt, logeer ik bij een van de bekendste gospelzangers van Suriname, ome Theo genaamd.

Aangekomen in Lelydorp tref ik ook een paar vrienden van Lando en Natassa, deze waren benieuwd naar mijn dansen en vroegen of ik die avond wat kon laten zien.

Op het grasveld met de muziek hard staand, ging eerst de vriend van Lando dansen met de angelwings (vond die best zwaar)..Maar hij genoot er met volle teugen van. Later nam ik het over en danste I can only imagine. De vriendin van Natassa werd hierdoor geraakt en huilde. Ik hebtoen voor haar alleen gedanst en ze werd nog dieper geraakt. Ze bleef staan en ik gaf haar een grote doek en op het lied Eagles Wings ging ze helemaal los, was zo gezegend om te zien en haar man barste in tranen uit..Dit was zo mooi om ervaren en we bleven dansen in de voortuin..woorden schieten te kort om te beschrijven wat God allemaal deed deze avond...en met een goed gevoel gingen we slapen..

Morgeneen nieuwe dag, op naar de jeugdgevangenis en vooroefenen voor de zondagmorgendienst

Dank voor jullie steun en gebedeb

Reacties

Reacties

jonne

mooi dat je mensen raakt... Ik ben wel benieuwd naar die dans...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!