OutreachSuriname.reismee.nl

Hersteld van een griep

Na afgelopen zondag begon het al, kriebelig gevoel in de buik en een kriebelhoestje.

Daarna brak het door en heb ik echt wel een paar rotdagen achter de rug, bloedheet in me kamertje (zie foto van het bed, met recht een crime om op te slapen) met de fan op volle kracht, vreselijk rotbed, vaak wakker en niet weten waar het te zoeken.

Tot overmaat van ramp een stroomstoring, waardoor en de fans uitvielen en de waterkranen.

Sinds gisterenvaond weer enigzins op de voeten en een choreo gedaan in het congrescentrum met wel 24 dansers, mannen als vrouwen, allemaal met een grote vlag, Vanavond verder perfectioneren en morgen een openluchtsamenkomst midden in het centrum en 's avonds dan een youth explosion avond. Zondagmorgen in de hoofdkerk dienen en dan weer een paar dagen vrij...Bijna me laatste week is dan aangebroken...

Ik kijk er zekers naar uit om weer naar huis te gaan

Thxs aan allen

Adamo

Reacties

Reacties

Els

Blij te horen dat je weer op de been bent. Ik wens je Gods zegen en kracht toe voor de laatste loodjes. Mooi om door de verhalen, foto's en filmpjes mee te kunnen kijken.

Els

yvonne

Oh dat is minder, maar prijs de Heer dat je weer hersteld bent. Maar wel et cool hoor watGod door je heen doet.
Tot snel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!